21 دلیل برای بازدید از تایلند
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

 21 دلیل برای بازدید از تایلند (تور تایلند)

با تور تایلند و اماکن آن بیشتر آشنا شوید

5 دسامبر روز پدر در تایلند است – این روز پس از بمبیول آدولاید، حاکم قدیمی تایلند به این نام، نامگذاری شده است. پسر اول او در اول دسامبر، به عنوان پادشاه جدید اعلام شد.

زندگی در تایلند در طول سال با وجود برخی مراسم عزاداری همچنان بسیار طبیعی و عادی است، اما پس از چند ماه سخت، کشور نیاز بیشتری به صنعت گردشگری پیدا می کند. بنابراین در اینجا 21 دلیل برای بازدید وجود دارد، دلایلی که هرگز نباید بهانه ای برای گذشتن از آنها داشته باشید.

1 غذای خیابانی

بعضی از غذاهای تند و لذیذ تایلندی از جمله سوپ های تام یام می توانند در رستوران های کنار جاده ای میل شوند. ظرف غذاهای گرم و ترش در عرض چند ثانیه توسط فروشندگان خیابانی با استفاده از برگ درخت لیموی تازه، برگ های کافیر و گلابی پیچیده می شوند. سایر غذاهای خیابانی که توصیه می شود حتما میل کنید عبارتند از برنج با گوشت خرچنگ تفت داده شده با فلفل زرد تازه.
بهترین (و بدترین) غذاهای خیابانی در جنوب شرقی آسیا

2 هتل های شگفت انگیز لوکس

جدای از این که آیا این مکان دارای جزیره های پرطرفدار (مانند Six Senses در Koh Yao Noi)، یا تپه های خیره کننده از دهه 70 (مانند ساحل  Inialaدر پوکت) و یا درختان الهام بخش در Keemala، همچنین در پوکت، عامل محرک شما برای بازدید از این کشور می باشد، وجود طیف وسیعی از گزینه های انتخابی در تایلند نیز بسیار حائز اهمیت است.

3 زیباترین دریاچه های صورتی

گلهای نیلوفر صورتی در کنار آب چشم اندازی بی نظیر در دریاچه های سراسر کشور است. در اودون تانی، نیلوفرهای کنار دریاچه قرمز لوتوس در ماه نوامبر و فوریه به یک تجمع از شکوفه های قرمز بدل می شود. دریاچه وسیع –با 15 کیلومتر طول که در بین اکثر مردم تایلندی شناخته شده است ، یک چشم انداز زیبا است. رهبران تورهای مسافرتی قطعا به یک تور کوچک با قایق در اطراف آن دعوت خواهند کرد.

4 میمون های دراز دست (گیبون) در پارک ملی Khao Sok

مجموعه ای از گونه های عجیب و غریب، از جمله گیبون، در پارک های ملی تایلند سکونت دارند. با صدایی که می تواند تا دو مایل را پوشش دهد، گیبون ها بیش از آنکه دیده شوند، شنیده می شوند. اما دنبال کردن ردپای آنها در تقریبا 460 مایل مربع از جنگل های همیشه سبز استوایی بی نظیر، راهی عالی برای کشف آنها است، همچنین شاید پلنگ، ببر، سگ تیریر، سگ وحشی آسیایی، میمون ها و گوزن ها نیز در طول مسیر به چشم بخورند.

5 فوتبال ساحلی

اگر توانایی انجام آن را داشته باشید، راهی بهتر از بازی های ساحلی به هنگام غروب آفتاب برای یافتن دوستان جدید در تایلند وجود ندارد. مردم بیشتر شب ها به این کار مشغول می شوند. به سرعت خود را به ساحل برسانید و در یکی از مسابقات شگفت انگیز زندگی خود شرکت کنید.

6 تعداد زیادی مجسمه بوداها

در حالت نشسته، ایستاده، دراز کشیده - تایلند پر از مجسمه های بزرگ و کوچک بودا است. از معابد برای مشاهده آنها دیدن کنید و اگر هنوز از دیدن آنها سیر نشدید، از مجموعه ای از آثار بودا دیدن کنید که توسط دولت در مکانی جمع آوری شده اند.

سفرهای ریلی ارزان

در تایلند با قیمتی ارزان سوار قطار شوید و از مناظر فوق العاده ای که در مسیرتان است، لذت ببرید. هر چند صرف غذا در قطار ممکن است کمی هزینه بر باشد، مسیر بانکوک به باترورث به طور ویژه ای توصیه می شود، این مسیر از "زمین های مردابی در کنار نخل های خم شده"  عبور می کند.

شما می توانید بلیط بین المللی اکسپرس، از بانکوک تا باترورث، در ایستگاه Hua Lamphong بانکوک خریداری کنید. یک قطار درجه دوم مجهز به کولر در حدود 25 پوند هزینه دارد.

8 . و اما موارد ترسناک ......

"ریل مرگ " خط آهنی است که توسط ارتش امپراتوری ژاپن در اوج جنگ جهانی دوم برای انتقال نیروهای نظامی و منابع از بانکوک به برمه ساخته شد. همانطور که در فیلم کلاسیک دهه پنجاه "پل رودخانه کووی" مستند است، آنها در فوریه 1942 هنگامیکه سنگاپور سقوط کرد، تعداد زیادی سرباز دستگیر شده در زندان های بریتانیا کشف کردند.

خط تنها در یک سال تکمیل شد، اما در حدود 13000 زندانی و 100 هزار کارگر بومی در آن مشغول بودند.به عبارت دیگر، به ازای هر آهن در زیر ریل یک نفر جان خود را از دست داد.

اگر امروز از آنجا عبور کنید واگن شما از طرفین با صخره های عجیب و غریب سنگی محاصره خواهد شد و از تعدادی از پل های چوبی عبور خواهید کرد.

همراه ما باشید تا در قسمت بعد بیشتر تایلند را بررسی نماییم

از تور تایلند  زیما سفر پارس دیدن نمایید





:: برچسب‌ها: تور تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: